sâmbătă, 11 februarie 2012

the story of cosmetics


Am tot povestit pe aici despre grija pe care trebuie să o avem pentru corpul nostru, dar am făcut referire doar la ceea ce mâncâm şi cum ar trebui să gândim când vine vorba de minunile cu care ne umplem farfuriile. Problema este că nu numai ceea ce mâncâm sau bem este important pentru a ne proteja organismul, ci şi produsele cu care pielea noastră intră în contact, şi aici vorbesc despre creme, şampoane, geluri de duş, farduri, parfumuri şi toate celelalte ingredinte pe care le considerăm necesare frumuseţii noastre. Am găsit pe internet un filmuleţ foarte sugestiv în acest sens pe care insist să-l vedeţi. Am să postez în curând şi o listă cu site-uri de produse bio pe care le-am tot studiat în ultima vreme. Ştiu că este foarte greu să te trezeşti într-o dimineaţă şi să arunci tot ce ai prin baie sau prin trusa de machiaj. Nici eu nu-mi permit aşa ceva. Dar odată ce mi se termină un produs, mă orientez să cumpăr unul natural. Şi aşa, încet-încet, pe viitor voi reuşi să-mi schimb toate produsele. Enjoy and get smart!



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu