luni, 5 decembrie 2011

decembrie


Îmi plac sărbătorile. Îmi place luna decembrie. Îmi plac cadourile şi serile petrecute alături de familie şi prieteni. Îmi place să-mi împodobesc casa. Îmi place să pregătesc dulciuri de casă şi să le fac cadou. Îmi place atmosfera caldă şi înmiresmată de aromele dulcege din serile de sărbătoare. Îmi place liniştea. Îmi place muzica cu glas de sărbătoare. Îmi plac urările şi colindătorii. Îmi place albul primei zăpezi şi mirosul proaspăt al iernii. Îmi plac brazii înveşmântaţi în nea şi munţii din vată de zahăr. Îmi plac mănuşile cu 2 degete şi fularele luuuuuuungi ca potecile de munte. Îmi plac uşile deschise şi tradiţiile. Îmi plac miracolele şi cred în Moş Crăciun! 

Am să încerc să vă împărtăşesc cât mai mult din ceea ce înseamnă pentru mine luna decembrie, obiceiurile pe care mi le-am format de sărbători, ce am împrumutat de la ai mei, ce am adăugat din văzute şi auzite, dar mai ales din "simţite" şi cum reuşesc să-mi încarc sufletul pentru anul viitor din "nimicuri" cu sens.


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu