miercuri, 16 noiembrie 2011

vocea filmelor

În duminicile în care merg să iau prânzul cu părinţii mei, nimeresc mai tot timpul la radio emisiunea Irinei Nistor, "Vocea filmelor". Ador emisiunea şi ador vocea Irinei Nistor. Îmi aduce aminte de copilărie şi de desenele sau filmele pe care le vedeam pe video. Marea majoritate erau dublate de ea, iar vocea ei răguşită îmi dă şi astăzi o senzaţie de linişte. Întotdeauna când ne uitam la filme era fie week-end, fie vacanţă, deci nu avem în minte stresul orelor de a doua zi de la şcoală sau mai ştiu eu ce gânduri negre mă chinuiau în vremurile de demult. Nu erau cine ştie ce filme, dar pentru noi contau, mai ales că nu exista termen de comparaţie. Nu conta nici subiectul de multe ori, ci lucrurile care-ţi luau ochii în secvenţele ce-ţi rulau în faţă. Vedeam lucruri despre care nici nu ştiam că există sau dacă ştiam abia ne imaginam cum arată. Era o adevărată experienţă să vezi un film. 
Acum, emisiunea Irinei Nistor, difuzată la Radio Guerrilla, în fiecare duminică între orele 12 şi 13, ne oferă informaţii despre film ca artă. E o emisiune presărată cu ingrediente de cea mai bună calitate începând cu muzica şi continuând cu interviurile, totul într-o atmosferă demnă de la vie en rose
Din păcate, n-am reuşit niciodată să ascult emisiunea până la capăt pentru că ajung la casa părinţilor mei în maxim 25 de minute, deci nu apuc să ascult decât jumătate. Aşadar, uitându-mă azi pe site-ul radio guerrilla, am descoperit că pot să descarc "Vocea filmelor" în formai mp3. Mi-am găsit, deci, o ocupaţie culturală pentru serile în care sunt prea obosită să citesc. Vă dau şi vouă această idee pe care sunt sigură că o veţi savura din plin.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu