luni, 12 septembrie 2011

regrete din toată lumea


Am avut ocazia în anii trecuţi să plec din ţară de mai multe ori în diverse concedii, în diverse perioade ale anului, în diverse oraşe şi ţări. Am fost în Grecia, Ungaria, Germania, Danemarca, Norvegia, etc. Deşi m-am simţit minunat peste tot şi am vizitat cât de mult s-a putut în timpul foarte scurt pe care l-am avut la dispoziţie, mi-au venit în minte câteva lucruri pe care regret că nu le-am făcut când am fost acolo.

1. Nu am cumpărat niciodată ziare de nicăieri, cu gândul că oricum nu înţeleg limba. Mare prostie! Există ziare şi pentru străini, în limba engleză. 
 
2. Nu am intrat în librării. Tot cu gândul că nu pot să cumpăr o carte pe care nu o pot citi. Sinceră să fiu, am salivat mereu pe lângă vitrinele librăriilor şi-mi doream cu ardoare să intru. Altă mare prostie! Sunt absolut sigură, acum, că aş fi putut găsi ceva de cumpărat. Exemplu: albume de artă.

3. Am regretat că am intrat la parcul de distracţii "Tivoli" din Copenhaga. Dar după 20 minute mi-a trecut. Acum regret că am regretat. 

4. Nu am vizitat muzeul dedicat lui Dali din Berlin. Atunci trebuia să plecăm spre Danemarca şi am sărit peste această vizită din pricina timpului. Mare păcat! E pictorul meu favorit şi cred că aş fi putut să rup din orice alt moment doar ca să merg să-i văd lucrările.

5. Am trecut prin Suedia şi nu am oprit. Avem rezervare undeva prin Norvegia şi eram pe fugă. Acum văd altfel lucrurile... Din păcate, prea târziu. 

Probabil că mai sunt şi altele, dar deocamdată astea sunt cele mai "dureroase" regrete ale mele legate de călătorii. 

Ador excursiile şi ador să vizitez tot ce se poate: muzee, statui, biblioteci, biserici, cetăţi, you name it. Din păcate, nu întotdeauna există timp suficient şi mai ales bani pentru a putea face totul în doar câteva zile de concediu. Voi aveţi vreun astfel de regret?

2 comentarii:

Tomata cu scufita spunea...

Ce idee interesanta. :) Ma gandesc si eu la asta si poate imi insir si eu regretele. :)

ana spunea...

si eu regret o multime de lucruri legate de calatorii. ca in danemarca nu am fost si pana in hillerod sa vad castelul frederiksborg, ca in barcelona nu am vizitat si interiorul casei battlo pentru ca eram in criza de timp, si mai recent, regret ca nu am ajuns vara asta in lisabona, desi asa imi propusesem :)

Trimiteți un comentariu