marți, 21 iunie 2011

revolutionary road

Iată un film care merită tot respectul. L-am văzut acum câteva zile, dar cum sunt foarte ocupată în ultima vreme nu am apucat să vi-l recomand. Kate Winslet este absolut divină în acest rol, iar prestaţia ei de aici mi s-a părut mult mai reuşită  decât cea din Titanic (unde a jucat tot alături de Leonardo diCaprio). Poate erau mai tineri sau mai copii atunci, nu ştiu, dar torentul de sentimente şi stări tumultoase prin care trec cele două personaje, face filmul cu atât mai delicios. Revolutionary Road este ecranizarea romanului omonim al lui Richard Yates, roman care poate fi achiziţionat şi la noi în ţară de pe siteurile librăriilor online. Este cu siguranţă următoarea carte pe lista mea de cumpărături. Sunt foarte curioasă să văd la ce anume s-a renunţat din carte pentru a face filmul mai "comercial". De obicei, acest gen de politică se practică şi, în general, sunt foarte dezamăgită de film după ce citesc cartea. Să văd cum se întâmplă invers. Amu că am văzut minunea de film, am să degust cu atât mai curioasă cartea. Până una alta, căutaţi-l pe net, cumpăraţi-l sau urmăriţi-l prin vecini, dar vizionaţi-l pentru că merită... Sună a reclamă, nu-i aşa?:)) Ei bine, nu este, dar poate cunoscătorii vor fi mai interesaţi să-l vadă, dacă vor afla că acest film a fost regizat de celebrul Sam Mendez, care este era, la vremea respectivă, şi soţul frumoasei Kate Winslet.


2 comentarii:

Tomata cu scufita spunea...

din cate stiu eu, Kate a divortat de Sam Mendez. :(
ar trebui sa revad filmul pentru ca nu mi-a ramas cu nimic in minte...

Diana spunea...

Da, ai dreptate, am citit şi eu că au divorţat...
Am rectificat...

Trimiteți un comentariu