miercuri, 1 iunie 2011

"live as a monster, or die as a good man"

Am prins duminică seara, pe HBO, un film absolut superb. Cum nu mai văzusem de foarte multă vreme unul care să-mi placă atât de mult, am fost încântată să-l savurez până la capăt, fără să fiu întreruptă de vreo reclamă enervantă.
Shutter Island a apărut în 2010, a fost regizat de Martin Scorsese, iar rolul principal i-a fost atribuit lui Leonardo diCaprio care, trebuie să fiu sinceră, a jucat extraordinar. Este un thriller psihologic inspirat din romanul omonim scris de Dennis Lehane. Din distribuţie au mai făcut parte Ben Kingsley, Mark Rufallo, Emily Mortimer (pe care o ador), Michelle Williams, Ted Levine... Ador filmele cu o temă atât de profundă şi cu un cast atât de bogat. Despre film, găsiţi mai multe informaţii pe site-ul imdb, adicătelea aici. Fiind apărut prin 2010, sigur îl puteţi viziona pe internet pe vreun site de filme online. 
Fraza cu care se încheie filmul - live as a monster, or die as a good man - dă finalului o cu totul altă nuanţă. Aşadar, din partea mea, merită văzut şi, mai ales, înţeles.

2 comentarii:

Cristiana spunea...

l-am văzut şi eu, tot pe HBO. Genial filmul.

Îţi recomand filmul "Bang, bang you're dead" ,cu siguranţă o să-ţi placă, e un film cu mesaj puternic.

Diana spunea...

Merci! Revin cu o postare după ce-l văd.

Trimiteți un comentariu