miercuri, 27 aprilie 2011

Paştele în imagini

Cum mi-am petrecut Paştele? 
Ei bine, aproape ca în fiecare an. 
Am cotorosit în cutia cu decoraţiuni de Paşte, mi-am împodobit puţin casa cu iepuraşi şi ouă de lemn, cu grâu încolţit, coşuri cu cozonaci şi ciocolată. 
Am gătit ca niciodată doar mâncăruri tradiţionale. 
Am făcut pentru prima oară în viaţa mea drop de miel şi pască, deşi trebuie să recunosc că în ce priveşte pasca am cam trişat pentru că am folosit foarte puţin blat (aşa cam de vreo 300 de grame de făină) şi multă, chiar foarte multă compoziţie (mai mult de 1 kg de brânză dulce). Oricum, a ieşit o nebunie de care nu m-am putut despărţi prea devreme şi pe care nu ştiu dacă am să mă pot abţine să nu o repet înainte de Paştele viitor. 
Am servit micul dejun cu familia, am vizitat prieteni, am colindat munţii (adică ne-am plimbat cam juma de ora la aer curat!), am luat lumină de la o bisericuţă de lemn din zonă, am vizitat alţi prieteni, am râs, am udat totul cu mult vin bun de casă, per total, ne-am liniştit.La voi cum a fost?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu