miercuri, 16 martie 2011

zi cu cântec...

   Azi e miercuri, deci song day... Am o listă destul de lungă cu melodiile pe care vreau să le postez şi nu duc lipsă de idei pe viitor. Totuşi, m-am gândit că aş vrea să vă spun o poveste care mă leagă de Djuma Soundsystem şi melodia lor Les Djinns, melodie care sper să vă binedispună azi.  

  Acum ceva ani, vreo 3 sau 4, am făcut o nebunie, şi anume am achiziţionat în sistem leasing un autoturism Opel Vectra. Era prima noastră maşină proprie şi personală. Am îngrijit-o, am tras cu dinţii pentru ea, am făcut eforturi supraomeneşti pentru a o ţine, dar a venit criza şi nu s-a mai putut. Mi se părea ridicol să nu-mi permit să trăiesc doar ca să am parcată în faţa blocului o minune de maşină. Aşadar, am decis să o returnăm celor de la leasing. Am pierdut o căruţă de bani şi o bucăţică de suflet.

   Ce mă leagă de Les Djinns ? Am auzit melodia asta doar în acea maşină, în timp ce hoinăream prin lumea mare, prin ţări minunate în care sper să mai ajung şi cu altă ocazie. 

  Dragilor, ce să mai zic, bucuraţi-vă de muzică cu sonorul la maxim!!! Noroc cu youtube, iată şi link-ul:

http://www.youtube.com/watch?v=1eEygIR4whE 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu