vineri, 25 martie 2011

guilty pleasure.1

poză preluată de pe roportal.ro
  Una dintre plăcerile mele majore este baia. Bineînţeles, nu-i vorba despre spălatul în sine, ci despre starea deosebită de relaxare pe care ţi-o poate induce un lucru atât de simplu. Anul trecut am locuit într-un apartament micuţ care nu avea vană, şi asta din pricina proprietarului care s-a gândit că e mai interesant să ai doar duş. Aşadar, a desfiinţat vana şi apartamentul a rămas doar cu o cădiţă de duş. Mare prostie, dar asta e! Fiecare cu toanele lui.

  Pentru că sunt mereu cu casa în spate, în sensul că sunt încă  doar un chiriaş, m-am mutat înainte de Crăciun într-un alt apartament a cărui baie avea bineînţeles şi vană. Prin urmare, îmi pot permite ca măcar o dată sau 2 două ori pe săptămână să-mi pregătesc o vană plină cu apă fierbinte, încărcată de bulbuci şi uleiuri frumos mirositoare, alături de câteva lumânărele parfumate, un ceai aromat şi la pièce de résistance o carte bună. Şi zac acolo cel puţin o oră citind până mi se răceşte apa şi degetele mi se populează cu brăduţi. :) După fiecare baie, mă trezesc cu un sentiment de beţie ... asumată. Mă simt de parcă toate problemele mele s-au scurs odată cu apa din vană. Ştiu că nu se întâmplă aşa, dar măcar am imaginaţie. Îmi reîncărc bateriile fără prea multe ifose şi fiţe, doar printr-un simplu artificiu care dă roade mereu. Try it and enjoy !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu